[cl_row][cl_column][cl_custom_heading parallel_divider=”1″]

Συχνές Ερωτήσεις

[/cl_custom_heading][cl_empty][cl_text]

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 1-3 ημέρες, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που αλλάξω γνώμη για ένα κόσμημα;
Εάν έχετε αλλάξει την γνώμη σας ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε επιλέξει, υπάρχει δυνατότητα αλλαγή ή επιστροφής εντός 15 ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε.

Τι συμβαίνει αν το προϊόν μου είναι προβληματικό;
Αν το κόσμημα – προϊόν που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο μας 2310 698 365 και εμείς θα λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει σχετικά με το προϊόν.

Μπορείτε να με βοηθήσετε να ολοκληρώσω την παραγγελία μου;
Παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο μας 2310 698 365 για να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημά σας.

Έλαβα την παραγγελία αλλά μου έχει σταλεί λάθος είδος.
Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο μας 2310 698 365 για την καλύτερη επίλυση του θέματος.

Πως συσκευάζεται η παραγγελία μου;
Όλα τα κοσμήματα συσκευάζονται προσεκτικά σε ειδικά σχεδιασμένα κουτιά. Τα περιεχόμενα του κουτιού περιλαμβάνουν τη κάρτα εγγύησης του προϊόντος και το ειδικό κουτί ή πουγκί ανάλογα με το είδος του προϊόντος που έχετε παραγγείλει.

Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;
Αν απουσιάζατε κατά τη διάρκεια της παράδοσης, ο διανομέας θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας του ώστε να κανονίσετε διαφορετική ώρα παράδοσης. 

[/cl_text][/cl_column][/cl_row][cl_row][cl_column horizontal_align=”middle” css_style=”padding-top:|padding-bottom:”][cl_custom_heading typography=”h5″ tag=”h5″]

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας ΕΔΩ:

[/cl_custom_heading][cl_button btn_title=”

επικοινωνησε τωρα!

” link=”https://zoumpoulidis.gr/επικοινωνία”][/cl_column][/cl_row]